ثبت کمپانی چیست : Company registration اگر شخصی برای رونق و پیشرفت در رشته و حرفه مورد نظر خود تصمیم به راه اندازی موسسه و یا شرکتی را کند ، باید ابتدا اقدام به ثبت کردن ان کمپانی کند البته در جامعه اغلب کمپانی هایی بصورت خصوصی کار و جنبش دارند که تمام انها یک منظور مشخص را تعقیب خواهند کرد و همچنین قصد انها نیز خدمت رسانی است.

 

اما شرکتی معتبر است که بطور قانونی ثبت شده است.

 

^موسسه وکلای امین^ اینجاست تا شما را در هر کاری یاری کند.!

 

مزایای راه اندازی و ثبت کمپانی چیست ؟

قانون گذار ثبت کمپانی ها برای شرکتهایی که کارهای بازرگانی انجام میدهند ، مسیر های حقوقی پیمان دیتا که به عبارتی منش حقوقی است و البته شما برای ثبت شرکت خویش باید بطور خاصی اقدام کنید. همانطور که میدانید و اگاه هستید انجام دادن هرکاری باید بر اساس سامان و قوانینی که در کشور قرار دارد چهره بگیرد بعد برای اجرا کردن قوانین باید کمپانی ها را به مرحله ثبت برسانیم :

 

– ثبت کمپانی سهامی خاص

-ثبت شرکت سهامی عام

-ثبت شرکت با مسئولیت محدود

-ثبت شرکت تضامنی

-ثبت شرکت مختلط غیر سهامی

-ثبت کمپانی مختلط سهامی

-ثبت کمپانی نسبی

-ثبت شرکت تعاونی

معرفی گونه ها ثبت کمپانی و توضیحات آن

-شرکت سهامی خاص : شرکت سهامی خاص یک شرکت بازرگانی است و سرمایه باره بیچارگی کمپانی بدست موسسین کمپانی تامین میشود و تعداد نفرات سرمایه گذاران حداقل”3″ تن باید باشد.

 

-شرکت سهامی عام : این شرکت نیز امثال کمپانی سهامی ویژه یک کمپانی بازرگانی است ولی سرمایه این شرکت با قسمتی از سهام به مردم تامین میشود.

 

این شرکت با کمپانی سهامی خاص متنفاوت است.

 

همچنین سهامداران این کمپانی حداقل باید “3” تن باشد. و اسم این شرکت نیز باید با دیگر شرکت ها فرق داشته باشد.

 

-شرکت تضامنی : یگانه از شرکت هایی است که برای سپریدن امور بازرگانی بدست دو یا چند نفر راه اندازی میشود و هریک از سهام داران تمام هزینه ها و تعهدات لازم به کمپانی را به عهده دارد.

 

-شرکت درهم سهامی : بین چند شریک شهامی یا شریک ضامن راه اندازی میشود و هر یک از شرکا به اندازه ای که سرمایه گذاری کرده اند،در کمپانی سهام دارند.

 

ثبت کمپانی ها چگونه است Company registration

-شرکت غیر درهم سهامی : شرکتی است که برای امور تجاری بین یک یا چند نفر یا بین چند تن شریک و ضامن راه اندازی میشود که شریکی که در شرکت ضامن میشود . مسئولیت تمام وام ها را به عهده دارد و ولی شریک کمپانی تنها مسئول هزینه ای است که در برگزیدن کمپانی گذاشته است.

 

-شرکت با مسئولیت اندک : یک شرگت بازرگانی است و دو یا چند نفر برای سپریدن دادن امور تجاری این گونه کمپانی را تاسیس میکنند. البته این کمپانی همانطور که میدانید مسئولیت و تعهدات محدودی نیز به همراه دارد یعنی هرکدام از سرمایه گذاران این شرکت،به هر میزانی که روی کمپانی سرمایه گذاری کرده اند مسئول وام های شرکت هستند.

 

-شرکت تعاونی : بر اساس قوانین لین شرکت حداقل “۵۱٪” خرج و سرمایه خویش را از طریق وام بدون بهره، اقساطی،اجاره و یا هر راه مرتبط دیگری تامین میکند. البته جالب است بدانید که این گونه تامین سرمایه ای که توسط این کارها اتمام میشود بدون اینکه کسان عضو باشند صورت میگیرد.!

 

تمام کمپانی هایی که اسم اسیر شد و در طبقه بندی بالا قرار دارند مراحل ثبت کمپانی ها باهم تفاوتی ندارند مگر اینکه در باره های اضطراری کمی تفاوت داشته باشند. برای ثبت هر شرکت فرد باید به اداره ثبت کمپانی  Company registration برود.

 

بعنوان مثال: اگر شخصی ساکن کرج است باید به اداره ثبت کمپانی های کرج مراجعه کند.

 

ثبت شرکت چیست


خدمات وکالت در اراک - کانون وکلای امین کمپانی ,شرکت ,سهامی ,سرمایه ,میشود ,بازرگانی ,شرکت سهامی ,company registration ,کمپانی سهامی ,اندازی میشود ,عهده دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه بافت trt كد اهنگ براي وبلاگ عشق فقط پیام نما و باشگاه هایش kitchendecor مطالب مربوط به دروس حسابداری